Tuesday, August 12, 2014

Summerdays In The Past

Nu har mina sommardagar som jag längtade då efter passerat med ett andetag. Det känns så, även om det egentligen var alla de dagarna med den sol och värme vi lyckades ha nu i juni och juli månad. Ibland kan faktiskt tiden kännas kortare och långsammare. Att timmarna kan ticka på med en snabbare hastighet men även skruvas ner för att ta sig sakta fram. 
Lite som ett träningspass där du antingen lägger på mer tygnd för att få mer motstånd eller tar bort för att lättare klara av övningarna. 
Denna vecka började jag att träna efter att ha köpt gymkort som nu ska användas flitigt och målet att skaffa lite muskler, för styrkans skull och få bättre kontidtion för hälsan, så har jag nu börjat  bra och tänkte hålla mig till att träna minst 3 gånger i veckan. 
För träning ger både kropp och själ positiv energi.
Revoir

No comments: