Thursday, February 2, 2012

MistY

IGÅR FICK MAN ETT SAMTAL MED TRÅKIGA NYHETER. JAG HADE FAKTISKT INGA FÖRVÄNTNINGAR UTAN ANADE NÄSTAN VAD DET HANDLADE OM.  Det var min chef som ringde och sa att de inte kommer förlänga mitt kontrakt som gick ut idag. Men det är väl klart att man har 3 månaders kontrakt för 60 studenter och därefter kan de välja och vraka. Man har ju fått höra att de har jobb för heltidsanställda och det finns bara ett fåtal platser som kan ersättas. Så nu har jag haft mitt första jobb och det var kanonkul och speciellt kul att man hade det nu under vintern. Kundtjänst nu lämnar jag er.
Jag fick ju höra att det är halva bunten som inte kommer att få stanna kvar. Detta var ett perfekt jobb för mig som var student och jag har knappt tid för jobb egentligen men man kan ju inte neka att tjäna pengar.

Igår blev det en utgång direkt efter skolan med Cherif för att sätta oss i hans kök och lyssna på låtar och dricka vin för att sedan ta oss vidare till Kirseberga och träffa Melody och hennes roomies. Fast när klockan närmade sig 21 så orkade jag inte riktigt med och var väldigt trött. Det blev att ta skånetrafiken hem och lägga mig.

Nu när solen börjar skina alltmer är det perfekt för att ta fram solglasögonen. Som Cherif sa "perfekt med mörka solglasögon där ingen ser dina ögon, så kan du glo på vem du vill utan att de märker".

Älskar inte ni också att titta på folk? Det kallar jag nöje iallefall.
Au Revoir.
Lady Gaga

No comments: