Monday, February 27, 2012

Synth Pop Future Stars

09.30 visade min klocka imorse och det var första gången jag stängde av alarmet i sömnen. Föreläsningen började 10.15 och jag hade en bussresa på 40 minuter att genomlida. På med kläder och i med en macka och banan. Sedan var jag tvungen till att bege mig ut för att börja busssresan till skolan. Jag lyckades inte komma sist och tur var det.
Det var introduktion för vår nya kurs; kommunikationspraktiker.
Inte alls sugen på det ämnet när vi hade talat i 3 timmar om vad ett projekt är. Vad är ett projekt? Hmm.  Faktiskt kom vi fram till lite nyttigheter. Sedan var det dags för lunch och diskussion om helgens bravader. Alla hade något att förmedla. Övning i två timmar till och därefter var skoldagen slut. Bussturen hem gick bra tack vare youtube. Lyssnade på högsta volym för att minska småbarnens skrik i bussen. Och nu. Te. Honoung. Advokado.
Detta är glamouröst.
Au Revoir.
unknown image via tumblr

No comments: