Monday, January 30, 2012

Tremel Tripple X

Nu har jag bott på mitt nya ställe i två hela nätter. Det gamla rummet är fortfarande inte tomt utan jag håller på att röja och rensa för full rulle. I skolan har vi påbörjat Sketchup och det kommer bli ännu mer autocad och inlämningar. Så även där är det full rulle.

Fick nyss reda på att Rebecca och Fiona ska hit på fredag kväll och spela på Babel och jag funderar på att köpa mig en biljett bara för att det är kul och de spelar bra musik. Så efter jobbet som slutar 20.30 på fredag kväll blir det förhoppningsvis en spelning och träffa vänner.

I framtiden hoppas jag även på att sy upp de balklänningar och studentklänningar som omgivningen frågar mig efter, tänk er vad kul att bara få sy fina klänningar nu efter kylan. Jag kan inget lova eller säga förrän det är helt fastställt men kanske blir det att få arbeta med lite fina tyger snart!

Au Revoir.

MIN INFLYTTNINGSPRESENT TILL MIG SJÄLV, DE EFTERLÄNGTADE TEMUGGARNA. (som jag har letat efter i månader, kommer ifrån GRANIT)

No comments: