Thursday, January 19, 2012

(7" Edit)

Trött men påverkad av lycklighet. 

Det snöade faktiskt för en liten stund sen. Kan bli den enda snön vi får men det är jag nöjd med. Även om jag har tillräckligt med otur när det gäller att få tag i människor och få svar så kan jag inte bara hjälpa det, men jag är faktiskt glad. Glad över ingenting. Så här sitter jag och ler. 

Det blev att jobba med ett program som heter Autocad i skolan som de flesta arkitekter i dagens samhälle ritar upp alla sina ritningar och idéer i. För i dagens samhälle görs allt nästan i datorn. Jag kan medge att det ät mycket sparsammare att rita i rutan än att sitta och spendera pengar på linjaler, papper, mappar, bly och suddmallar. Så just nu ritar vi av ritningar in i datorn och jag valde en blomkiosk. 
Så vad är jag egentligen så glad över?

Nej inget speciellt alls. 
Sov gott.
Au Revoir.

No comments: