Sunday, May 22, 2011

Unicorn attack

Walk-In Closet
2011
Victoria.K in black dress


Bonsoir!
Med en "riktig" skolvecka kvar så har vi allt i slutändan med arbeten som ska göras och de sista proven som ska skrivas. Jag vet att det finns värre saker men man ska väl inte klaga. Det ska bli skoj att få ta studenten snart.

Jag sökte ju mig in på en del nu efter gymnasiet och hoppas innerligt att jag kommer in på grafisk design eller franska nu. Det enda som jag inte riktigt har förstått ännu är hur man söker studiemedel eller CSN bidrag som man måste göra vid sidan om. Får väl klura ut det nu i veckan. Bäst och söka bidrag, letade efter hur man sökte men fann bara att man får 680 kr i veckan, fast man får det i månadsvis i slutet utav månaden så jag blir inte riktigt en fattig student om jag bor kvar. Då slipper jag ta lån redan vid tidig ålder. Men därefter vill jag fortsätta med mode och design så då blir det kanske ett lån eller om jag börjar spara!
Au Revoir!

No comments: