Monday, May 30, 2011

4/5

4/5 LEGGINGS ÄR SÅLDA. Från någon tuff 35 åring till en ung kreativ 20 åring har jag som kunder. Blev väldigt paff över att det faktiskt har sålts 4 stycken i lite mer än 3 månader nu. Jag bestämde mig för att ha kvar det sista paret i en månad till och innan dess hinner jag lämna in några linnen också. Ganska kul grej att ha gjort nu under tiden jag gått i gymnasiet.

Idag fikade vi med politiker i Sverige och de ville veta hur vi såg på Malmö som stad och Sverige, hur vi såg på det i framtiden, om vi ville bo kvar och hur det ser ut om man vill plugga vidare och bli något. Det var kul att få prata och lyssna och även få gratis fika och kaffe på det.

Mina inväntade skor har kommit hem till min brevlåda idag. Det var över mina förväntningar och skorna var precis lika sköna som mina favoriter Jeffrey. En helt enkelt billigare variant av det riktiga märket och helt enkelt värt pengen. Kommer säkert ha på mig dem imorgon bara för att dem är nya och så silvriga. Allt som är nyinkommet måste ju genast användas, enligt mig.
Au revoir!



No comments: