Wednesday, May 18, 2011

The Edge Of Glory

MED MER ÄN TUSEN TACK TILL MINA UNDERBARA VÄNNER SOM KOM OCH TITTADE PÅ VISNINGEN IDAG. Tack till makeupstudion som sminkade oss, frisöreleverna och fotograferna. 


Tack till morfar (för all filmning och fotografering) & mormor, Kerstin& Göran (tack för den superfina presenten) , farmor& farfar, Renata, Viktor, Anton, Bianca, lillebror, mamma, pappa, Philip för att ha varit den bästa publiken och även ett stort tack till er alla som känner sig träffade. Hoppas verkligen att ni fick njuta!

Stressen pyser ut i mindre delar från mig och hjärtat har börjat varva ner, men jag är fortfarande uppe i varv och det känns som jag nyss druckit mig 10 energidrickor. Jag lever men behöver sömn. Låg sömnlös hela natten till idag och räknade på allt som skulle fixas om och om igen. Skönt att ha del  1 gjord, vidare till nästa!


Sweet bitter dreams!

By: Victoria. K

1 comment:

Anonymous said...

En fantastisk show och rolig idé!
Borat