Monday, February 28, 2011

Likheten

Då var den första dagen på praktiken slut och det gick hyfsat bra, med att få bra kritik men även göra bort sig så var jag trotts allt mig själv till 98%. De sista 2% bestod av pirr i magen.

När jag gjorde entré i ateljén mötte jag Bea och 3 andra praktikanter, två töser och en pojke. Det började med ett litet möte vid ett fint bord och sedan var det dags att sätta igång med ett projekt av papper.

Någon gång efter lunch kom Loreen, känd från melodifestivalen, på besök och skulle titta på något mycket fint som hon kommer bära en fin dag. Det var då jag blev tvungen att fråga om lov med ett fotografi för minnets skull. = Tidpunkten då jag gjorde bort mig litegrann, eftersom kunder inte ska behövas utsättas för fotografering, men allt är lungt och suveränt och jag lärde mig mycket idag och det kändes jättekul!!!!

Likheten mellan designers, eller dem jag har träffat på är att dem har choklad till fika och sådär, haha, lite farligt att fika så mycket som man gör i en ateljé.
Bilder kommer!
Au revoir!

No comments: