Tuesday, February 8, 2011

Champagne & Reefer

Bonsoir!
Har haft världens huvudvärk. En trumma som dunkat samma rytm hela dagen lång. Det enda som var roligt idag var svaret jag fick utav makeupstudion som ska samarbeta med oss och sminka våra modeller till modevisningen i maj. Det kommer verkligen bli spännande och vi bollar ideér för fullt med studion. Jag och komittén kommer göra en moodboard med bilder, frisyrer, färger som jag sedan kommer skicka till makeupstudion för att dem ska få en blick på hur vi menar. Ideérna bara rusar runt och jag har så många som jag vill dela med mig till resten av gruppen. Får se hur det bli när vi har möte nästa gång.
 Mera information kommer senare! Kommer verkligen bli stort tror jag och nu är det dags och gå till nästa steg för vad vi ska planera med showen!

No comments: