Monday, February 7, 2011

Pomegranates

Nu finns mina tights/ leggings på Tjallamalla i Malmö!
Jag gick dit förra veckan och lämna in dem med följesedeln och jag kände mig verkligen som en nybörjare och pirret i magen rusade runt i varv.
Där klampade jag in med mina tights och visste inte vad jag skulle säga, men dem visste redan att jag skulle komma. En blond ung tjej satt bakom disken och sydde på knappar på en vit skjorta och jag ställde mig framför henne då hon tittade upp.
He-eej! sade jag och hon svarade Hejhej!
Jo, jag skulle vilja lämna in tights/leggings här....sade jag
Vilket märke? frågade tjejen
Alright...
OH! Alright! Låt mig se dem. sade hon

Och så överlämnades tightsen till butiken och hon lade fram dem genast. Så nu håller jag på med att sy upp linnen som jag även tänker lämna in innan jag reser till Stockholm.
Skulle bli så fruktansvärt kul om man såg en person på stan gå i ens egna kläder!
Men det kändes verkligen bra att ha lämnat in dem nu och så var det bara dags och hålla tummarna till nästa månad för att se om jag har fått sålt några.
Mina leggings