Sunday, February 27, 2011

Golden Earrings

Idag flög jag över landskapet upp till Sveriges huvudstad Stockholm för att bo här i 3 veckor! Keyboardspelaren från bandet BWO som heter Alexander Bard stötte jag på i flygplatsen. Lite kul att se hur folk ser ut utanför TV-rutan.
Flyget avgick vid tretiden och landade en timme senare i Bromma där jag väntade på bagaget. Med ett skutt följde jag skylten TAXI där det stod hundra taxibilar som vinkade åt mig, jag valde den som stod närmast utgången och konkade väskorna upp i backen. 10 minuter senare mötte jag upp släktingar som jag ska bo hos, så nu har jag mitt egna lilla ställe som jag hyr. Verkligen suveränt!

Imorgon bär det av till praktiken där jag börjar 09.00 och slutar 18.00. Skulle tänka på att ta med mig inneskor, annars får jag se efter hur allt blir! Känns fortfarande overkligt.

No comments: