Friday, February 18, 2011

Life on Mars?

Studiedag idag och jag sitter hemma med förkylning. Fick något virus förra veckan som sitter i fortfarande.
Inte kul alls när man sällan är sjuk och får världens förkylning som sätter sig i musklerna och hostan som aldrig slutar.

Fick ett mejl idag ifrån five by five tävlingen! Kul med svar så att man vet att det i allefall kom fram.
I mejlet stod det att dem tackade hjärtligt för alla fina bidrag och att det har varit hög kvalitet på bidragen och konkurrensen har varit stor. Tyvärr kom jag inte vidare, men de hoppades att jag fortsatte med design och att jag kanske vinner nästa gång.
Här ger jag inte upp! Ska allt visa er en dag.
Ska hålla utkik efter vinnarna så jag får se vinnarplaggen i höst som produceras i butikerna.
Här kommer några bilder på mitt bidrag:




No comments: