Friday, November 15, 2013

Verses

PÅ MINDRE ÄN NÅGRA MINUTER HAR VI KOMMIT IGÅNG MED VINTERPROJEKTET. Det är ju snigelfart vi kör i start men sedan får man allt sätta eld i baken om man nu ska hinna klart under den tidspress vi har kommit fram till att vi har.

Igår var det även en arbetsintervju jag gick på, och H&M släppte ny designsamarbete-kollektion med Isabel Marant. Det var tanter till illrar som virrade runt med redan nyköpta plagg i designpåsarna och som skulle ha mer!
Helt galet. Brutalt. Men Whatever! Jag råkade köpa mig en tröja. Vet inte om jag ska ha den. Får prova den lite till. Till imorgon!

Idag var det filminspelning på Form & Design Center med modefabrikens recyklingprojekt, som ska vara med i ett 2-minuters-klipp. Det var Emma, Evelina, Sandra och jag med Tina (läraren) som spelades in på intervjuer och lite "catwalk".  Till vad, vet jag inte än! Men spännande och se slutarbetet på detta videoprojekt!

Och imorgon blir det inflyttningsfest till goa vänner Safiye Och Lisa som flyttat ihop.
Au Rejvooo!

Bild Ifrån dagens händelse / Videoinspelning på Form

Försök till att smila

I min  Isabel Marant tröja
i 100% ULL


No comments: