Thursday, November 21, 2013

Fight For This

BONSOIR!
DET ÄR NU VI SKA KÄMPA! Kämpa för det vi tycker om! Även om den där känslan ibland försvinner och inspirationen har sprungit vilse. Det är där vi ska le mot varandra och vara delaktiga i delaktighetens gömda hörn.
Min inspiration till Vinterns projektkollektion har inte kommit förrän igår kväll och det har varit ett vilselöst jobbigt spår att hitta denna inspirationskälla, som är kärnan för kollektionen. Men,
nu är det färdigt, Done, Finito. Kan inte ändra mig nu för då har jag ingen tid till att göra resterande av projektet, som innehåller kollektionsbok, sydda plagg, plaggskisser, mönster, modeller.

Nog om det.
Är ni mer nyfikna på vad jag håller på med får jag utmana er till att kommentera!
För en kommentar är ursprungligen en kommentar efter en begäran!
Au Revoir

My weeks Snapshots








No comments: