Friday, November 8, 2013

Just Give Me A Reason

WIHO,
SÅ NU HAR JAG BLIVIT KALLAD PÅ PERSONLIG INTERVJU PÅ MÅNDAG!

Jag fick ju en liten fixidé om att jag måste skaffa ett extrajobb. För många anledningar. Som att jag vill resa, köpa en Mackbook, flytta till en lägenhet, och studera utomlands. Och utan jobb, inga pengar, och utan pengar, ingen lätthet att få göra det man vill göra.

Så för en vecka sen började jag söka som en leopard efter mat, till ett extrajobb på nätet. Så där cirkulerade jag runt och surfade både på studentjobb, extra och deltidsanställning. Visst är det svårt att få svar på sina ansökningar, och jag hade inte direkt någon större förväntan efter några direkta samtal eller mail. Men...
Idag hände det!

Och så ska jag bli intervjuad för antingen kundtjänst eller inom teknikavdelningen på ett företag liggandes i Malmö.
Vi lär ju hålla tummarna och förhoppningsvis få mina orörda timmar till arbete.
Så kommer vi till helgen. 
Det blir skräckfilm ikväll och halloweenfest imorgon. Sedan blir det att sy klart kläder och annat smått.
Nu blir det trevlig helg på er! För nu ska vi väl ändå se till och ha det gött med fredagsmys.
Au Revoir.

P.S
Vår recykling-utställning på Form & Design center var med på Metros Förstasida i dagens tidning.!

HÄR ÄR MITT RECYKLING-PROJEKT
MODELL:CHRISTIANE
material:
 Rosa Bubbelplast, videoband, svarta blastband, kablar, diadem med silverskräp  och svart tilltrasslat band


No comments: