Friday, August 30, 2013

Sassy-Go-Classy

VECKAN HAR FÅTT HELG. HELT SINNES OVANT ATT MAN NU KAN LITE KÄNNA SKILLNADEN PÅ HELG OCH SKOLDAGARNA. Innan hade jag helg nästan jämt. Och kul var det inte. Men det har ju ändrats med rask takt.

 Det var så att för ett tag sedan, eller lite längre, så hade jag sytt en massa kläder som jag ville fotografera med min nya kamera jag just fått. Men jag var fortfarande inte helt frisk och hade nog inte alla tankar samlade ihop, utan alla var lite här och där. Det gick bara inte att samla in mina idéer,vilja,styrka,känslor i en enda bubbla. De ville inte hålla ihop bara. Men envis som jag var och är än idag, skulle det ändå fortsättas sy och jag ville fotografera med kameran.
Då kunde jag inte riktigt hålla med att jag inte borde, men nu förstår jag lite, men ångra kan jag inte göra. Och även om jag var "där" så var det ändå inte så. Skrämmande, javisst. Men mest för mig, för jag minns knappt hur allt gick till...
sjukdomar är inget någon borde vara värd att ha.
Au revoir

Jättefina och snälla Felicia i min jersey långklänning 
Felicia igen, utan texten





No comments: