Friday, August 9, 2013

Ce Jeu

BONJOUR MA READER! Nu har snart mitt sommarlov nått slutet. oOch det menas med att min skolstart är så pass nära och mina nerver börjar bli lite nyfikna och nervösa. Jag har betalt in en del av materialavgiften, dock lite sent, men det skadade ingen berätta Safiye för mig(som gått på samma linje). Och dessutom är det ju lov för de flesta och jag räknar med att det inte är någon brådska just nu.

Så nu har jag en del avklarat och nu är det bara att se till att ha med sig själv till första skoldagen, där vi kommer starta vid 10 med att bli välkomna av rektorn och sedan antagligen få träffamin klass i fabriken, som kommer vara vårt ställe, bara vårt. Så himla kul! Och kollektioner kommer vi få att sy! Men det roligaste blir att man får projekt. Det jag älskar mest med hela grejen med modefabriken.

Och nu blir det lite middag hemma, där brodern min och mamma min och lilla jag hjälpt till och gjort en köttfärslimpa...
- Nytt Recept, måste ju prova på något nytt. Sa mamma.
-Ja varför inte?!

Bonsoir!

P.S hittade en del nytt  inom musiken bl,a franska musikbandet . YELLE . Lite nytt o annorlunda.


No comments: