Thursday, August 22, 2013

FashionFabric with Indie Fluenses

Hej och härliga hej! Jag började ju Modefabriken i måndags och hamnade bland ett gäng tjejer, kvinnor, och ända sedan dess har det varit full rulle på mina ben. Tiden krälar sig snabbt och blandat med skolarbetet och Malmöfestivalen har jag sytt lite också.
Mina skoldagar har spenderats med introduktioner och äppelträd. Vår skola ligger i ett industriområde så jag kallar vårt häng för en egen liten stad. 

Igår blev det lite musiklyssnande och Claw-games med först Diana och Phille (mina klospelande vänner). Vi  vann två mysdjur som döptes till Jerry och Swaging Molly, sedan lyssnade vi lite kort på Flogging Molly som spelade på Stortorgets Stora Sceneb vid 21.30. Efter en halvtimme gick vi vidare ner mot Gustavscenen för ,och möta upp några av mina nya klasskamrater,  som skulle bjuda på Sibielle Attara. En kvinnlig indie artist med  en härlig röst att bjuda på. Väldigt smått rolig att titta på också. 

Och nu ska jag iväg på utflykt med hela skolan som har ungefär 120 elever. Vi ska åka till Kullaberg.
Au Revoir



No comments: