Wednesday, May 1, 2013

Pink Cloud In The Woods

HIPP HIPP FÖR FÖRSTA MAJ TVÅTUSENTRETTON. Igår firades valborgsmässoafton med Pildammsparken, nya ansikten, hem till någon av Safiyes klasskamrater Sofie och sedan hem till Hedvig på fest. Det var verkligen så att världen är liten för där träffade man en person vars jobb var sjuksköterska på Malmö Sjukhus på den avdelningen jag har legat inne på. Och dessutom hade haft mig som patient i 2 dagar. Vi började prata om varför jag inte drack alkohol på festen och sedan kom vi fram till att han var överlycklig över att se mig friskare. Han mindes en patient som hade en sjukdom som jag beskrev och det var ju något jag själv blev lite förvånad av, men alltid kul om man gör så att någon minns en på bara 2 dagar.
     Iallefall slutade kvällen bra och var hemma efter 2 på den halvmånenatten.
Au Rev.
Bild från förra Valborg.

No comments: