Monday, May 13, 2013

Hummingbird Heartbeat

Så har man spenderat dagen med att cykla in till Värnhem och ta tag i träningen en aning. På väg till gymmet efter att ha parkerat Karin, min cykel, så fann jag ett blomstrande rosa träd som jag lyckades få en bild tagen på. Väldigt fint med rosa träd lite här och var i Malmöstad. Det blir liksom lite mer färg bland det gråa byggnaderna omkring. Det stod en gråhårig  tant brevid mig i en blåvit rutig skjorta med sin systemkamera och fotograferade samma motiv med en liten såndär speciell kroppsställning så såg hon lite upprymd över hur fint trädet var. Sedan gick tiden och min dag vidare med att cykla hem med Karin efter gymmet och sedan äta pannkakor med en blandning av Mjölk,grädde,vatten då mjölken va inte tillräcklig. Så lite nöjd över hur snabbt dagen har passerat till kväll.
Au Revoir

Photo By Me

No comments: