Sunday, May 12, 2013

Star Wars Theme

NU SITTER JAG OCH MIN VÄN PHILIP OCH LYSSNAR PÅ VERONICA MAGGIO BLANDAT MED ROYAL REPUBLIC. Vi har varit ute och försökt ta "outfit" bilder med mig framför kameran, vilket är lite omöjligt då jag är lite ovan för att kunna bli fotograferad av Phille med sin fancy kamera. Vi började med att leta efter en grafittivägg som min pappa hade tipsat oss. Den skulle ligga bakom en lekplats, men fann inte den efter att ha vandrat två varv runt området. Då vi insåg att plaggen inte passade så bra till bakgrunden så tog vi lite vandra-bilder på stigen. Anledningen till att vi tog bilder var för att jag är med i en grej som BIANCO-footwear håller i som heter Fashion Army som gör så man kan bli del av Bianco där man kan få designa skor och vara med i ett weekend-camp osv.

Så har jag kommit vidare till steg2 där jag ska lämna in en bild på min favorit styling och fylla i ett formulär. Dock har jag ingen favorit styling så det får bli något bekvämt och stiligt för vardagen.
Va glad att jag vågade, för det är inte lätt och gilla sig själv på bilder ibland då man har slängande armar eller döda armar som bara hänger  . Men kul är det när man är med i sådana händelser och såklart ska man bjuda på sig, för mer än ett nej kan man inte få.
-Au Revoir

Bjudning på bilder
 Photo: Phille
 Photo: Phille
Photo: Phille

No comments: