Friday, February 8, 2013

Vi tar en bit utav kakan...

IDAG HAR JAG SYTT FINA SÖMMAR UTAN ATT SKAPA HÅL.... FAN VAD DET SÖG. JAG HADE ETT PAR RIKTIGA FINSYDDA BRALLOR IGÅR MED BLIXTLÅS OCH ALLT, SEN KOM DEN J*KLA LINNINGEN TILL OCH NATURLIGTVIS SKULLE DET SKAPA ETT LITET HÅL PÅ FRAMSIDA BEN, UPPE PÅ LÅRET. Nä nu vill jag vara glad och äta hela kakan med en nöjd min på att min lilla kollektion som ska plåtas till helgen. Den blir nog allt kul och fotografera, frågan är väl var? Önskar er en trevlig fredag, köp godis, läsk,öl , popcorn, hyr en film, drick kaffe eller te och ta en bit av kakan, så är du allt nöjd. Sitt inte i ett hörn och känn smärtsn på rumpan din utan sätt dig i en skön fåtölj och le över att våren sk komma. Ingenting kommer hända förrän reklamen mellan den goa filmen är på tv:n.
Au Revoir.

No comments: