Tuesday, February 19, 2013

Taken over

IDAG VAR JAG OCH TRÄNADE GYM OCH YOGA, Det var intressant med yoga fit och svårt, fick hjälp av den som låg bredvid på en matta på det slitna trägolvet i det halvt mörk belagda rummet med något stearinljus i mitten där vi samlades i en oval cirkel. Jag försökt att inte ramla omkull med lite dålig  balans på någon övning fast piruetter gjordes och jag kunde tyvärr inte kontrollera den andning ut och in genom näsan så bra som de andra kunde, men klarade det fint även halvt förkyld och täppt i ena näsborren. Här får ni bild på min tränarvän Hedvig som tyvärr är sjuk och ligger i sin säng inkrypen som ett troll, krya på dig min vän så åker vi snart i backarna och så hamnar vi lätt i en snögrop och gillar läget. Snart blir det skidresa i Sälen och vi  blir 3 vuxna och  5 ungdomar. Längtas som en liten unge för julklappar.

No comments: