Monday, February 25, 2013

Barmannen och rojarrolf/Raggarrolf

BLI NU INTE VETTSKRÄMDA AV BARMANNENS OCH RAGGARROLF BETENDE, DE VILL BARA BJUDA PÅ SIN FRAMGÅNG AV DERAS TURNÉ. Egentligen var det bara en härlig alkoholfri kväll för mig och en av de första på länge som jag hade kul och gick ut med härliga vänner på KB. Livet ska inte anpassas av andra, de ska levas efter hur man känner för att göra och vara för sig själv. Barmannen Hedvig och Raggarrolf, skrivet med ett litet fel som Röjarrolf som är jag...
Rösten är hes och jag är halft trött efter kvällstabletten, men det spelar ingen roll, jag vill leva fastan all medicin jag tar för att inte bli dålig igen. Jag kom tidigare till heddan och bjöds på cola och kakor, därefter kom de andra härliga brudarna Safiye, Alicia och Lisa, vi satt och hade förfest och när klockan slog lite över tiden och vi insåg att vi kanske borde ta bussen strax om vi skulle ha någon utekväll alls.
Sedan var jag hemma 4 och helt slut. Godmorgon och Godnatt.
Video här:

No comments: