Monday, May 28, 2012

Ruta 1

Bild ifrån slutredovisningen.

SISTA VECKAN OCH KÄMPA SEN SKA JAG LÄMNA DET BAKOM MIG. 
Är så fruktansvärt trött på skolan och de sista arbeten vi nu har, allt har bara gått dåligt och jag känner verkligen inte för att skriva en flummig paperuppgift där vi ska utan att ens fått mer än själva uppgiften i dator skriva en 3 sidor lång uppsats om något jag inte ens vill förstå. Jag har gått ner i att klaga mig igenom som en gapande student, känna hur jag avskyr det och undra varför jag gör detta. Samtidigt vet jag ju såklart, och biter ihop. Förhoppningsvis lyckas jag skriva 3 sidor om något helt annat men skicka in det innan deadline. Då kan jag ju hoppas på komplettering som kan användas som hjälpmedel för mitt oförstådda jag. Kan dela med mig om att det är fruktansvärt lärorikt men jobbigt när man inte brinner för det. Det är kul och studera ett ämne som egentligen enligt mig inte borde ha en massa regler. Reglerna kom vi på förr och nu ska de finnas där alltid, varför kan vi inte bara hitta på nya saker istället för att behålla de gamla år efter år. Det är jobbigare att gå i en klass med ny lärostruktur där allt är upplagt efter en ny metod och det är vi som är provdockorna för att se om det fungerar. 
Au Revoir

No comments: