Tuesday, May 22, 2012

John

MITT LIV ÄR I FULL GÅNG MED SKOLA, INTRESSEN, MÄNNISKOR OCH ANDRA ROLIGA HELT UNDERBARA SAKER. Imorgon åker jag till Stockholm för möte/casting som jag blivit tillkallad för. Min vän Hedvig åker med upp och en heldag i storstaden kan ju inte mer än sitta helt perfekt bland hela slutredovisningen på högskolan och uppsater som ska skrivas. Idag sydde jag i 30 grader sverigevärme på ovanvåningen i garaget där jag håller hus, stack mig på nålar och snöt mig flera gånger för min förkylning som håller på att försvinna. På kvällen höll gymnasiet jag tog studenten i en modevisning som jag var och tittade på med temat fantasi. Det var en kul grej och alltid kul och se vad andra skapat. Synd att min förra lärare inte var där idag för det hade ju också varit skoj och säga hej och allt det man brukar göra när man kommer tillbaka till skolan man en gång utbildat sig i. Men hej iallefall!
Nu säger jag godnatt. Håll tummar & tår!
Au Revoir.

No comments: