Wednesday, May 9, 2012

Half Man Half Bisquit

Godkväll mina sköna läsare. Ett sent inlägg bjuds det på som ni säkert lägger märke till på den soliga/regniga morgonen istället. Idag har jag spenderat timmar i skolan med projektet, varit på kaffeträff med Safiye och provat klänningar på Åhléns. Jag har även sett en sjukt bra film med min Viktor om Ian Curtis och bandet Joy Division. Riktigt bra, den hamnar högt upp på min lista med bra filmer.
Det kan inte bli bättre med ett slut att få inta sömn och sova gott. Så Godnatt eller Godmorgon! Nu kör vi!

Fotografen Safiye som bjuder på bild föreställande mig som provar svart och ser allvarlig och fundersam ut, hur känner jag mig i den här klänningen? Vad passar den bra till? Hur mycket kostar den? Behöver jag den?
Alla frågor på en och samma gång, svaret blir, jag syr mig en egen.

No comments: