Wednesday, May 2, 2012

Blåljus Problem och Siren

Så mycket jag har och dela med mig utav men jag har knappt tid och tänka på var jag ska börja! Valborg var bara jobbig och stan var full utav människor som alla hade en lila systemet påse i handen och ett brett leende på läpparna. Kul men så mycket som ändå kan hända, skrik, skratt och sång. Allt på en gång. Jag fick smaka kinesisk whisky för första gången och det var ganska sött. Jag tror att jag kommer bli whiskykär en dag men inte idag. Och isåfall i annan whisky. Denna vecka är det full igång med Lena Q kollektion och det är två modevisningar denna vecka med start på fredag. På lördag är det också visning. På Malmö modenatt som är ska visningen befinna sig på Centralstationen, häftigt! Just nu är jag påväg till skolan och det är mycket med projektet där med. Vi ritar biograf och jag har ingen aning om vad jag gör, men har ändå lyckats få till en ganska cool design. Vi hörs! Au revoir!

No comments: