Saturday, April 21, 2012

Good Cop Bad Cop

HEJ BLOGGLÄSARE! NU HAR JAG HAFT EN FARTFYLLD VECKA OCH IGÅR KOM ÄVEN MIN KURSLITTERATUR HEM I BREVLÅDAN. Det har sytts, gått i skolan, sytts ännu mer, handlat pepsi och annat på ica. Ikväll hade jag även sällskap ute i ateljén utav Emma som lärde en och göra fräcka armband. Jag kallar dem knytarmband för där satt jag i minst 1 timme och knöt ihop ett armband som nu pryder handleden fint. Annars sprang jag lite mer än 4 km idag med min löpare till personlig kickare Viktor (som håller igång min löpning). Det var varmt och jobbigt men härligt att hålla min lilla karriär igång.
Har även skrämt upp mig själv med skräckfilmer så nu tror jag snart på allt. Lika bra att bli lite skrämd så man tror varje ljud i huset orsakas utav något paranormalt.
image via weheartit

2 comments:

Emma said...

Hoho^^ Här var ju jag med!

Har inte haft tid att titta igenom din blogg förrän nu men har läst allt du skrivit. Vad mycket roliga saker du har gjort Vickan :D Kram på dig <3

Emma said...

Hoho^^ Här var ju jag med!

Har inte haft tid att titta igenom din blogg förrän nu men har läst allt du skrivit. Vad mycket roliga saker du har gjort Vickan :D Kram på dig <3