Monday, April 2, 2012

Animal Skins

MIN VY IFRÅN KÖKSFÖNSTRET IMORSE VAR TVÅ FÅGLAR SOM SAMLADE MASKAR I VÅR TRÄDGÅRD I DET HAGLANDE VÄDRET. Det är väl dags att dra en suck och göra klart ännu en presentation till imorgon, därefter är det bara den värsta kvar som ska vara på 10 minuter. Nu har vi hållt igång med presentationer/redovisningar och övningar inom muntlig framställning. Det är ju jättenyttigt och bra för att rampfebern ska försvinna och kontakten till åskådarna ska bli så bra och positiv som möjligt. Men när kritiken blir en aning luddig så vet man inte vad som egentligen är rätt. Tydligen har jag en "skådespelar"-talang. Att jag lägger på en ton eller framställer mig som att jag har hållt på med skådespeleri. 
"Inte vad jag vet" svarar jag.
Möjligt. Kanske. 

Nu blir det dags att inta april och skolan slutar i maj. Glädjeskutt.
Au Revoir.
Image via tumblr

No comments: