Wednesday, April 4, 2012

Glasäpplen

STAKETVAKT HAR JAG BLIVIT TILLDELAD SOM VOLONTÄR PÅ FESTIVAL I SOMMAR.
Det kanske inte blir av men till nästan hundra tror jag att det blir av ändå. Mycket möjligt. Det var igår jag sökte för jag kände att det skulle ju vara en kanonkul grej att ha med i livet. Har alltid velat volontär arbeta fast inte då jag skulle slösa alldeles för mycket pengar, man måste ju gå plus. Förstås.
Min redovisning i tisdags gick kanon och jag valde att prata om ett ämne som handlar om vårt framtida yrke på ett annat sätt, alltså inte direkt. Jag valde att presentera kring "ATT SKISSA MED MODELL/PROTOTYP"
Det kändes kul och jag klistrade ihop en modell till en sko klockan 23.40 natten till tisdagen. Det blev ganska hyfsat och jag kan ju tänka mig att vara en aning piggare till nästa gång jag ger mig på papper och klister.

Idag blev det jobb och imorgon blir det jobb. Har en hemlighet att tilldela er. Det är nämligen så att jag har skaffat mig löparskor. Tyckte det var fräsigt och mycket bättre än mammas gamla dojor. Fast dem är ju också okej. Men ändå. Så nu har jag rejäla skor att trampa mig vidare på i år.
Nu bjuds det på bilder ifrån skrivbordet mitt:

No comments: