Thursday, April 12, 2012

3sat Kulturzeit

AVSLUTADE EN KURS OM KOMMUNIKATIONSPRAKTIKER IDAG OCH DET ÄR SJUKT HÄRLIGT ATT HA GJORT DET KLART. Det blev slutklämmen idag med redovisning och inlämning utav en skriftlig uppgift. Sedan var det som att en tung sten som lagt sig i min mage bara löstes upp utav glädjen. Börjar med en ny kurs nästa vecka och det är den sista på denna terminen och det kommer bli så sjukt kul. Jag firade iallefall mitt godkännande utav kursen med att springa i parken och sova tills jag fick ont i nacken utav att ligga som en dubbelvikt klump i sängen. Och nu sitter jag här och försöker förstå att  det redan är fredag imorgon.
En annan rolig grej är att Malmö ska ha modenatt i maj månad och där kommer jag befinna mig. Ska assistera för Lena Q med en liten modevisning under denna kväll men även springa runt och hämta goodiebags. Jag dras till gratisgrejer, även om det är tandborstar ifrån weekday.
Modenatt är väl då affärerna i Malmö har öppet längre och bjuder på lite event och smådricka. Kanske blir det en efterfest där med, vem vet.
Sålänge, Au Revoir
Image via tumblr, model Alysha Nett

No comments: