Monday, April 16, 2012

Flickan & Kråkan

IDAG STARTAR DEN SISTA KURSEN FÖR DENNA TERMIN OCH DET ÄR ÄVEN FULL RULLE FÖR ATT SY UPP KOLLEKTIONER OCH ASSISTERA FÖR PLÅTNINGAR OCH VISNINGAR. Kul ska det verkligen bli och plåtningen ska hållas nu på torsdag. Själv påbörjade jag att sy en tyllkjol som innehåller 8m tyll, och att sy på pärlor för hand ger mig tidsångest men har kommit en liten bit på vägen. Det kommer bli kul och se om den blir fin eller om jag kasserar den till något helt annat. Men mina förhoppningar är än sålänge goda och jag har även påbörjat lite andra projekt. Sprang även en runda igår och kände att min kondition har blivit en aning bättre och att jag orkar med mer än jag vanligtvis skulle ha ramlat omkull för.

Föreläsning och studiebesök till Lund ska vara dagens händelser enligt vårt schema och jag har ingen aning om vad innehållet är utan får reda på allt idag förhoppningsvis. Det verkar bli mycket eget arbete och det kan ju vara vad som helst...jag hoppas bara det gå sig an och att man klarar denna kursen också.
Au Revoir.
Unknown image via tumblr

No comments: