Tuesday, March 6, 2012

Lemongrass#1

NU HAR DET GÅTT FLERA DAGAR UTAN BRA UPPDATERING OCH DET ÄR JU INTE OKEJ. Fast å ena sidan så har jag inte riktigt lyckats hitta något jätteintressant att berätta om. Nu i helgen som var gick jag ut på klubb. Inkonst heter stället och det var tydligen indiekväll med musik av Joy Division, Smiths, Håkan m.m. Det var faktiskt trevligt förutom att dem inte tog kort, endast kontanter. Surt var ju det för där stod man i kön och kunde inte komma in förrän man hade gått en runda på 10min innan man hittade närmsta automatuttag. Attans. Fast sen kom jag in. Och var hemma runt 3 tiden på natten. Lagom tid för sömn.

Jag har dessutom städat upp i ateljén så jag har fått lust att sy en massa nu och har suttit där ända fram tills nu. Det var dags för tepaus och sömn. Men först avkoppling med att se lite tv. Jag har ju en god nyhet att berätta och det var att kursen Digitala verktyg som jag hade i 6 veckor fram tills förra veckan blev jag godkänd i, och det menas med att jag är klar med den kursen.
Au Revoir.
mirella petteni photographed by franz christian gundlach, 1963

No comments: