Monday, March 19, 2012

The Joplin Spider

ALLA KAN GÖRA SINA TRENDANALYSER MEN ALLT FÅR ÄNDÅ INTE PLATS.
Vi blir ju ständigt matade med bilder, reklamer, grupper och allt med nyheter att göra kring mode. Jag känner för att berätta om att jag har fastnat för hudtonerna och modet på allas läppar som visas allt tydligare nu på såväl visningar, i skyltfönster och på tidningsuppslagen. Allt som kallas för min del "nude" men även pastell är helt i min ögonsmak. Jag själv klär mig inte direkt efter vad trendanalyserna visar för då skulle själva modet försvinna. Det är som jag har uppfattat det själv att det vi går runt med i staden är själva modet och det som vi inspireras utav är dessa inpulser av nya material och designers som ständigt skapar nyheter mellan jämna mellanrum. Inspirerad är det rätta ordet för mode.
Au Revoir.

No comments: