Sunday, March 25, 2012

Bombay Bicycle Club

DET FÅR BLI ETT INLÄGG TILLÄGNAT MIN BRODER OCH FADER SOM BÅDA ÄR PÅ ÄVENTYR. Min brors äventyr är mer spännande att berätta om då han ägnar sitt intresse fullt ut till paintball, som är en sport jag själv inte vet så mycket om, där de är i lag och springer och skjuter i varma tunga skydd och med skjutande vapen som med varje prick ger ett perfekt runt blåmärke. Just nu är han i Saint Tropez, Frankrike och tävlar gladeligen i värmen. Det är verkligen med stolthet att kunna berätta om att han är en grym kämpe och att jag lätt är en aning avundsjuk på att han är i det land jag helst vill besöka igen.

Men då hade jag fått missa en aning sjuk pappa här hemma som aldrig brukar se ut som en vandrande zombie som försöker hålla sig vaken. Ett äventyr i sig, för att återgå till att hålla sig frisk och kry.

Själv har jag börjat springa i parken och det är ju med en liten tvekan att påstå om jag kommer hålla min fysiska idé i liv. Men jag har till mål att hålla på tills jag åker på semester.
Au Revoir
Brodern min

No comments: