Sunday, September 4, 2016

BUM BUM

NU HAR ÄNTLIGEN SKOLAN SATT IGÅNG OCH MED DET VILL JAG ÄVEN DELA MED MIG AV ATT JAG HAR FÅTT MITT FÖRSTA "RIKTIGA" JOBB. Inget studentjobb utan ett jobb med anställning utan att behöva vara student. Woho! Först var tanken att jag också skulle vara timanställd men så ville de anställa mig så jag jobba X antal timmar i veckan.
Stockholm Fashion week var också ganska häftigt. Vi var inne på Berns och öppnade med Textilhögskolans visning. Mannen som hade "hand" om oss påklädare, visade sig vara en ganska omnämnd modell. Så sök på Texas Olsson, för han har jag fått hälsa på. Stockholm är och kommer alltid vara lite propert och snobbigt. Men en himla vacker stad att hälsa på. Jag passade även på att gå till Fotografiska museet och se en modefotografs utställning vid namn Bryan Adams.
Au Revoir

Först ut var Matilda Forssblad
Denna klänning var upphängd som ett skynke först, så åskådarna hade ju ingen aning alls vad som skulle hända.


Här är en av Toris (min vän) kreation. - Corkodiles

No comments: