Wednesday, October 28, 2015

My Neighbor Totoro

FÖRSTA TENTAN GJORD OCH NU ÄR DET DAGS ATT ANVÄNDA MAGI FÖR ATT HINNA MED OCH PLUGGA TILLS NÄSTA SOM ÄR PÅ MÅNDAG. Idag har jag inte varit så effektiv i pluggandet, utan mest tagit det till en liten pysselnivå. Fick för mig att pynta lite i min lägenhet med små figurer jag gjorde i filt. Man behöver bara filt, sax, nål, tråd, papper, lim och snöre.
Det har inte hänt så mycket mer än det! Men vi kommer få reda på resultaten av tentorna ca 4 veckor senare, och då vet jag även om jag klarat kurserna eller inte! Och nu är det snart dags för trikåteknik och materiallära, vilket kommer innebära lite laborationer och annat skoj. Variation behövs nu efter dessa kurser med så mycket ny information man tagit del av.
Au Revoir
Mina Totoro-figurer

No comments: