Monday, October 5, 2015

Holocene

BONSOIR! NY FRISYR OCH NYTT JOBB I NY STAD. Jag har nu kommit tillrätta med det mesta. I helgen blev det 5 timmars frisörtid hos Jenna som också pluggar på textilhögskolan. Jag klippte mig jättekort och blonderade håret för att jag nu inte trivdes så bra i det jag hade tidigare. Dessutom hade jag sökt lite deltidsjobb på ett lager här i staden. Jag lyckades få jobbet inom 2 dagar och idag hade vi upplärning på H&Ms lager. Just nu ska jag jobba på returavdelningen med varor som kunden har skickat tillbaka. Annars blir det plugg till tentorna som snart kommer. I helgen ska jag hem till Malmö, vilket är lite skönt för då kan jag ta med mig något som jag behöver här uppe och dessutom träffa familjen och vännerna man lämnat kvar i staden men fortfarande har kontakten med via iphonen.
Au Revoir


No comments: