Sunday, October 18, 2015

Show Up Fashion Award

BONJOUR! Någon gång i livet måste man dra snabba eller slöa beslut. För ett år sedan hade jag i min brevlåda ett brunt kuvert med en inbjudan till en modetävling. Dock hade jag inte någon aning om vad jag ville ha i mitt bidrag och nu ett år senare har jag bestämt mig att jag ska vara med varje år som jag bor i samma stad där denna tävling arrangeras.
Tävlingen går ut på att skapa 3 outfits för man eller kvinna, sommar eller vinter och att lägga upp bilder på sina bidrag på hemsidan där alla bidrag visas.
Sedan är det upp till oss människor att rösta genom att klicka på röstaknappen för att det ska bli färre bidrag som kommer vidare till final. Finalen kommer hållas som en modevisning och därefter anser en jury ut en vinnare som kommer vinna ett riktigt bra "starta eget" paket.
Hur gott låter inte detta?
Jo så jag kunde inte hålla tankarna borta och nu har jag skickat in mitt bidrag i form av vad jag står för just nu.
Så in och kika in tävlingen och bidragen och rösta!
Au Revoir
http://www.showupfashion.se/bidrag/ 

No comments: