Monday, September 28, 2015

Jar

SHITNESS. DET ÄR DÅ INTE LÄTT ATT FÖRSÖKA NÖTA IN ALLA INFORMATION KRING BÅDE FÖRETAGSEKONOMIN OCH AFFÄRSAMANNASKAPEN MED EN STOR GRUPPINLÄMNING SAMTIDIGT. Men om jag läser och råpluggar lite kort och gott varje dag, så känns det bättre. Tanken räknas ju och så fort jag läst på lite till blir jag ännu mer nöjd, även om inte riktigt det jag precis läste satte sig i huvudet. Men jag försöker och nu har jag kanske varit lite slö, inte idag men lite förra veckan. Men nu vänder jag på timglaset och tar allt på stort allvar. Känner mig mer motiverad och kan äntligen fokusera på det jag påbörjar.
Kort och gott, så är det mycket plugg och det är kul med nyttig information. Halvbra och jättebra föreläsningar med en tesked studentliv och en ekonomi grundad utifrån CSN:s uppläggningsplan.

P.S ska åter till Malmö nu i oktober för en kort vistelse och sedan är det snart tenta ....oh!
Auuuu Revoir

picture from pinterest

No comments: