Wednesday, November 18, 2015

Once Upon A Time

BONSOIR! Livet spenderas numera på jobbet som lagerarbetare och i trikålabbet på skolan där vi stickar på maskin olika prover som ska fyllas i en pärm. Dessa prover ska sedan synas utav en lärare och bedömas. Tror de e nästan 50 stycken olika stickprover vi ska göra och efter varje ska man ställa in maskinens nålar och masklängd efter den laboration man ska göra.
I Borås är det kyligt och mörkt efter 5. Jag har redan pyntat min franska balkong med belysning och snart är ju julen här. Hittade en fantastisk fin absolute vodka flaska som ser ut som en ananas. Den ska jag önska mig i julklapp tänkte jag. Snart är det ju ändå dags för julklappsshopping. För oss svenskar innebär ju julen massa glögg, julmusik ,julpynt och såntdär.
Au Revoir

No comments: