Thursday, November 26, 2015

Uncool As Me

NU NÄRMAR DET SIG JULETIDER OCH VI HAR FORTFARANDE INGEN SNÖ SOM VISSA STÄDER HAR. ISTÄLLET ÄR DET GRÅTT, REGNIGT OCH SVINKALLT. Igår efter skolan köpte jag hem tyg och började sy mig en outfit till dagens sittning som är i blå sammets tema. Sittningen börjar 18.00 och pågår till 21 och då inkluderas mat och dricka och lite annat skoj. Även om det bara är Torsdag känns det redan som helg. I skolan sitter vi och trasslar upp massa stickebitar för att få en bättre förståelse kring hur de är stickade och så ska vi även rita upp dess mönster, detta kommer även komma senare på vår tenta. Det har inte hänt sådär jättemycket mer än att jag provade byta hundfoder för min mops och det har resulterat att hon inte heller är någon fiskälskare så idag ska vi köpa hem foder med kycklingsmak. Någon gång runt den 18de december planerar jag att få komma hem till Malmö för att fira jul och sådär. Ska bli skönt med lite lov.
Au Revoir
Bilder från skolan och på kvällens outfit.


No comments: