Monday, October 20, 2014

The Only Exception

DENNA VECKA STARTAS MED ATT HA KLARAT AV ÄNNU ETT GRUPPARBETE OCH REDOVISAT DET I FORM AV ETT ROLLSPEL. Därefter var det bara att sätta sig i ett grupprum och fortsätta med ett annat arbete. Ja man blir ju lite trött i dessa väder. Ikväll ska jag och Diana på ett event på bion i stan, där de bjuds på mingel, mat och film. Vi ska se filmen Gone Girl. Så nu efter att ha varit och gått med hunden tar jag bussen in till stan. Får se till och hitta på saker i vardagen som förgyller dessa gråa dagar lite mer. Även om en vardag rankas med jobb och slit, ska man ändå kunna unna sig det góa i livet också. Som ibland glöms bort.
Idag hade även en designtävling deadline, Show-Up. Känner två förra klasskamrater som är med och tävlar med sina bidrag. Spännande. Ville också egentligen delta, men jag kände att jag inte hann med just nu, även om jag syr en hel del nu och har lite på gång som ska plåtas och lite färska ideér på vad jag ska sy och lämna in för försäljning. 
Vi får helt enkelt se vem som vinner tävlingen att kamma hem ett bra startpaket till sitt framtida företag.
Au Revoir.

No comments: