Sunday, October 12, 2014

Backroom

Denna helg har varit fylld  med mycket händelser. Bra och dåliga. För att börja med en utgång i fredags med härliga klasskamrater på en karaeoke bar och på samma kväll göra sin första polisanmälan. För jag kände att jag inte orkar tolerera idioti (kvinnoofredande), för så var det. Det är så många som tolererar. Faktiskt för mycket. Och vad ska man göra när "det" händer? Vad kan man göra? Det jag hann göra var ju att ringa polisen, larma och anmäla. Sedan var det bara en hämnd-fylld tankegång i huvudet som sedan gick över fort när vi fick tag i drinkar och gott sällskap för att göra det vi egentligen skulle göra, fira helg såklart.

Annars har jag sett den sista harry-potter filmen med min pojke. Julius. Fikat morotskaka hos mamma och varit på hundkurs för sista gången med mopsen.
Nu blir det och nyttja sista timmarna av helg.
Au Revoir!

No comments: