Wednesday, April 30, 2014

Nåt annat, nån annanstans

På så kort tid har jag luftat mina möbler i Trelleborg, men nu är den tiden förbi och jag är tillbaks på Malmömark återigen för att inta min framtid, som jag inte vet vad jag vill riktigt använda den till. Jag vill jättegärna ha en fast inkomst så jag kan få resa tillbaka till Paris och andra fina städer och varma platser.
Visst, det är verkligen tråkigt när det inte slutar som man hade tänkt sig. Men det finns ju en mening med allt vi gör, och någon gång kommer vi kanske på varför allt hände oss då som nu.

Idag är det ju Valborg, hur firar ni det? Kanske i en fullproppad park i Lund med flera tusentals människor eller i Folkets Park, eller någon annanstans framför ett majbål med familjen?
Själv ska jag iväg till grannarna och fira in vårt fina väder vi har lyckats ha kvar.


Nu är min mops Bea 3 månader gammal, så då säger vi grattis och snart ska vi till vetrinären och få en hälsokoll och en spruta, yaay, nej ush, men det måste hon ifall  det ska lekas med andra hundar i sommar osv.

Sålänge, Au Revoir
I´ll B Back <3

 En kärlekspuss

 Bea kan titta in i kameran när hon känner för det!

Och så har jag och Emelie varit kämpeduktiga och sprungit 5 km denna vecka = vi kommer vi bäst till sommaren med våra viljor!

No comments: