Wednesday, April 9, 2014

rangliga sockor

DÅ HAR JAG VARIT MOPSÄGARE I LITE MER ÄN EN VECKA NU OCH DET HAR GÅTT RIKTIGT BRA. En liten livlig lekfull mops har jag nu haft hand om och hon småsnarkar så gulligt när hon sover. En valp sover mycket så jag har ju fått sova själv på nätterna och det är jag glad för!
Imorgon blir det att jobba lite i Malmö inom receptionen på ett företag, annars har jag förhoppningsvis ett sommarjobb också att se fram emot på samma företag. 
Till helgen bli det att fira min barndsomsvän på hans 20-års fest och då får vi ju klä oss fint och se till att ha hittat någon som vill passa valpen.
Nu tänkte jag prova på att tona mitt hår i en lite rödare ton. Det är en sådan färg som tvättas bort efter några veckor. Så förhoppningsvis lite lyster i håret mitt ska jag få.
Håret är ju det man förändrar oftast då man vill ha något nytt. 
Vi får lá se hur de blir!
Sålänge,
Au Revoir!


No comments: