Thursday, April 10, 2014

Konstig Dröm Är Ingen Mardröm

Jag har haft sådana konstiga drömmar i två nätter nu, som jag minns. Annars brukar man inte alltid minnas exakt vad man drömmer mer än om det var något gott eller dåligt man drömde just den natten.
Iallefall så var den drömmen jag drömde natten till idag som var väldigt skum i sina sammankopplingar. Den handlade om att Rosa bandet, de som brukar sälja små rosa pyntband man kan sätta på kappans framkant. Att de hade istället börjat sälja små såsskålar i ljust rosatonat glas med lite whiskey i. Och att dessa sedan såldes istället för de rosa banden. 
Jag har som sagt ingen koppling till rosa band, såskålar, eller whiskey. Men lite skumma drömmar får man allt gott ha i dessa icke soliga dagar.

Nu tänkte jag tipsa om något kreativt, och är man pillig av sig och har tiden till det så är det ganska lätt att göra massa fina små inredningsdetaljer till sitt bo.
-Au Revoir



No comments: