Monday, October 21, 2013

Vi ÄR Bäst!

Ny start med nya projekt och händelser! Skolan började idag som vanligt 9.30 med modefabrikens traditionella måndagsmöte som börjar bli en vana att dra över på tiden. Just nu håller vi på med en workshop som handlar om Feing Shui inom modet och vad för typ av de fem elementen man speglar sig som person. Intressant ämne och det är väldigt populärt inom inredning på hemmaplan. För att må bra ska man inreda efter det som behövs och inspiration ifrån elementen.

Jag har dessutom fått ett gratis busskort som gäller i 2 veckor i hela Skåneskapet. Vilket är ju mycket positivt, så då måste jag passa på och hälsa på mormor i Ängelholm och åka lite småturer här o där.

Plåtningen i Lördags gick jättebra, många fina bilder med lite brusningar på alla. Då blev väl jag lite sne med minen på. Men förhoppningsvis kommer det fler sådana här projekt på gång. Och jag tackar mitt team. För det var verkligen kul! Men tidsmässigt mycket.

Och för det sista ska jag också berätta att jag bokade biobiljetter till Lukas Moodyssons nya filmverk- VI ÄR BÄST! Och den ska vi ,jag och mamma, gå på imorgon.

Au Revoir- Trevig seg måndags kväll.


No comments: